Agresywny pacjent – reaguj skutecznie i zgodnie z prawem
Dowiedz się więcej o szkoleniu:
Termin: 16.09.2025 r. | Godzina: 10:00–15:00 | Szkolenie online na żywo
Agresja pacjentów staje się codziennością – słowna, psychiczna, a coraz częściej również fizyczna.Nie musisz być bezradny.
Podczas praktycznego szkolenia online:
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU?
Szkolenie łączy wiedzę psychologiczną, prawną i praktyczną – opiera się na realnych przypadkach i doświadczeniach personelu medycznego.
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo i naucz się chronić siebie oraz zespół.
którzy poprowadzą szkolenie:
POZNAJ EKSPERTÓW
Aleksandra Powierża – radca prawny, partner Kancelarii adwokacko-radcowskiej Podsiadły-Gęsikowska, Powierża Sp.p. Specjalizuje się w prawie medycznym, w szczególności w zagadnieniach związanych z odpowiedzialnością przedstawicieli środowiska medycznego. Od wielu lat reprezentuje medyków w postępowaniach cywilnych, karnych i dyscyplinarnych. Doświadczony szkoleniowiec, prowadzący liczne kursy, webinary i wykłady dla branży medycznej. Współautor bloga „Prawnik Lekarza” Autor wielu publikacji i komentarzy specjalistycznych w zakresie prawa medycznego.
Karolina Podsiadły-Gęsikowska – adwokat, partnerka Kancelarii adwokacko-radcowskiej Podsiadły-Gęsikowska, Powierża Sp.p. Wieloletnia ekspertka w zakresie prawa medycznego, specjalizująca się także w problematyce odszkodowań oraz w prawach pracowniczych. Nadzoruje prowadzone w imieniu ubezpieczycieli postępowania dotyczące roszczeń składanych przeciw lekarzom oraz podmiotom leczniczym. Reprezentuje medyków w postępowaniach cywilnych, karnych i dyscyplinarnych. Posiada również duże doświadczenie szkoleniowe występując, jako prelegentka na konferencjach prawnych i medycznych. Współautorka bloga medycznego „Prawnik Lekarza” Jest autorką licznych publikacji i komentarzy w medycznych czasopismach branżowych.
dr n. o zdr. Tomasz Krasuski - Jestem psychologiem, psychoterapeutą i wykładowcą Uniwersytetu SWPS (wcześniej pracowałem jako adiunkt na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym). Należę m.in. do Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej. Specjalizuję się w relacji lekarz–pacjent, tematyce wypalenia zawodowego oraz dobrostanu osób pracujących w ochronie zdrowia. Swoje zainteresowania rozwijam w założonej przeze mnie poradni PSYCHOLOG LEKARZA. W pracy stawiam na budowanie zdrowych relacji – zarówno z pacjentem, jak i w zespołach medycznych – oraz na wspieranie lekarzy i lekarek w trosce o siebie.
Moduł 1: Rodzaje i przyczyny agresji w ochronie zdrowia
PROGRAM SZKOLENIA
+ Sesja Q&A z ekspertem
+ Materiały poszkoleniowe
Moduł 2: Komunikacja i deeskalacja
Moduł 3: Ochrona prawna pracownika medycznego
Moduł 4: Procedury placówki i dokumentacja
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?
Zapraszamy:
Szkolenie jest odpowiednie także dla osób przygotowujących wewnętrzne procedury przeciwdziałania agresji w placówce.
Zapisuję się na powiadomienie
Wypełnij formularz – nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i udzieli wszystkich informacji.
Po zapisie otrzymasz wiadomość z linkiem potwierdzającym Twój adres e-mail.
Nie przegap szkolenia!
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.,
ul. Łotewska 9A, 03-918 Warszawa, tel.: (22) 518 29 29,
e-mail: cok@wip.pl Numer NIP: 526-19-92-256,
Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł.