Pobierz darmowy poradnik dla pielęgniarek i poznaj sprawdzone techniki rozpoznawania, reagowania i zgłaszania incydentów
Zyskaj pewność i kontrolę w kontakcie z trudnym pacjentem
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo i spokój w pracy z trudnym pacjentem
Co znajdziesz w środku?
5 czynników, wpływających na zachowanie trudnego pacjenta
Spectrum trudnych zachowań, czynniki wpływające na zachowanie pacjenta (rozdział 1)
Jak się bronić, gdy pacjent oskarża, i jakie masz prawa jako pielęgniarka (rozdział 5)
Porady prawne i zawodowe
omówionych na praktycznych casach z polskich szpitali (rozdział 3)
6 sprawdzonych technik deeskalacji,
jak się chronić, kiedy odmówić czynności, jak zabezpieczyć się formalnie (rozdział 2)
Instrukcje postępowania i zgłaszania incydentów
jak skutecznie włączyć lekarza, by nie zostać sama w trudnej sytuacji (rozdział 4)
Praktyczne zastosowanie modelu ISBAR
i przeciwdziałania wypaleniu zawodowego (rozdział 6)
3 metody dbania o higienę psychiczną
Ekspert Serwisu ZOZ
Poradnik przygotował:
Karol Olejnik
Redaktor merytoryczny i medical content manager. Od lat tworzy i redaguje treści zdrowotne, które spełniają najwyższe standardy merytoryczne. Współpracował z czołowymi markami branży medycznej i farmaceutycznej, m.in. jako redaktor bloga drmax.pl. Autor książki i licznych publikacji popularnonaukowych, ceniony za precyzję, rzetelność i głębokie zrozumienie potrzeb odbiorców – zarówno pacjentów, jak i specjalistów. Ekspert, któremu ufają liderzy rynku zdrowia.
Pobierz ebooka i zyskaj pewność siebie w kontakcie z trudnym pacjentem
Podaj adres email na który wyślemy Ci link do pobrania poradnika w PDF. Bezpłatnie i bez zobowiązań.
Wypełnij formularz
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.,
ul. Łotewska 9A, 03-918 Warszawa, tel.: (22) 518 29 29,
e-mail: cok@wip.pl Numer NIP: 526-19-92-256,
Numer KRS: 0000098264 - Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie,
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Wysokość kapitału zakładowego: 200 000 zł.