BEZPŁATNY WEBINAR
dla zarządzających w ochronie zdrowia

Dlaczego zmiany w placówkach medycznych się nie udają?
3 błędy, które popełniają nawet doświadczeni menedżerowie

Zadaj pytanie ekspertowi podczas sesji Q&A.

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Do webinaru pozostało:

Serwis ZOZ oraz medicine up zapraszają na webinar

06.10.2025 r. | 12:00

*Zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem czatu w trakcie trwania webinaru. Zastrzegamy sobie prawo do selekcji pytań. Ekspert odpowie tylko na wybrane z nich.

O WEBINARZE

Z webinaru dowiesz się m.in.:

  1. Co sprawia, że zespół medyczny opiera się zmianie – i jak temu przeciwdziałać
  2. Jak mówić o zmianie, by nie wywoływać lęku – sprawdzone techniki komunikacji
  3. Jakie są najczęstsze błędy we wdrażaniu zmian w ochronie zdrowia – i jak ich uniknąć

FAQ

square

Kiedy i gdzie odbywa się webinar?

Webinar odbywa się 6.10.2025 o godzinie 12:00, online i zostanie przeprowadzony na żywo. Obejrzysz je w dowolnym miejscu za pomocą wybranego urządzenia.

hide
square

Jak mogę obejrzeć webinar?

Wystarczy, że zapiszesz się za pomocą formularza, a link z przekierowaniem do transmisji na żywo otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową. Sprawdź SPAM, jeśli wiadomość nie dotrze w ciągu kilku minut.

hide
square

Czy dostanę certyfikat uczestnictwa?

Nie wysyłamy certyfikatów.

hide
square

Czy dostanę prezentację?

Nie wysyłamy prezentacji.

hide

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W WEBINARZE

  • Merytoryczna wiedza do wykorzystania w praktyce.
  • Sesja Q&A, podczas której ekspert odpowie na Twoje pytania.

WEBINAR POPROWADZI

Urszula Łaskawiec

Wierzy, że jakość zaczyna się od ludzi, wraca do ludzi i żyje w doświadczeniach.Od lat wspiera placówki medyczne i firmy usługowe w budowaniu zespołów, które potrafią rozmawiać, współpracować i wspólnie tworzyć wartość - dla pacjenta, klienta i innych pracowników. Łączy praktykę, strategię i psychologię, aby projektować doświadczenia, które realnie wpływają na komunikację, kulturę pracy i efektywność.


Pracuje z liderami ochrony zdrowia nad tym, aby ich placówki były miejscem, do którego chce się wracać.


Jej działania obejmują: komunikację opartą na rozwiązaniach (Solution-Focused Communication), wdrażanie jakości i usprawnień w ścieżce pacjenta, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu i budowanie zaangażowania zespołów, mapowanie doświadczeń (CX/PX/EX), psychometrię (FRIS, DISC, Gallup) oraz rozwój kultury feedbacku i kompetencji miękkich. 

CEO medicine up, współzałożycielka Human Experience Institute i redaktorka naczelna magazynu i serwisu Patient Experience.

6.10.2025

12:00

LIVE

PATRON MERYTORYCZNY

Wypełnij krótki i bezpieczny formularz i weź udział

w bezpłatnym wydarzeniu.












* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Formularz: